Analýza klíčových slov

Dobře zpracovaná analýza klíčových slov je základním a zásadním dokumentem nejen pro následnou SEO analýzu, implementaci SEO, ale i pro další online marketingové aktivity jako je marketing na sociálních sítích, obsahový marketing, placená reklama – Pay Per Click (PPC) atd.

Ať už tvoříte nový web pro vaši firmu nebo se pouštíte do SEO už existujícího webu, bez analýzy klíčových slov se neobejdete. Získáte z ní důležité informace o tom, jaké dotazy z vašeho oboru lidé při vyhledávání používají a jak často tyto fráze vyhledávají. Z toho vyplynou i vhodné příležitosti pro zahrnutí těchto klíčových slov do obsahu webu, pro vytvoření vhodné architektury webu a pro tvorbu zpětných odkazů.

V posledních letech se přístup vyhledávačů k obsahu webu a k celkové struktuře webu zásadně změnil. Vyhledávací algoritmy jsou čím dál inteligentnější a dokážou lépe simulovat chování a očekávání reálných návštěvníků webu. Proto už SEO ani tvorba obsahu zdaleka není o používání přesných tvarů klíčových slov, naopak vyhledávače více oceňují pestrost textu, používání různých tvarů klíčového slova (skloňování, časování), používání synonym a vysokou informační hodnotu obsahu. Proto je nyní důležité psát webový obsah především pro lidi, vyhledávače tento záměr ocení lepšími pozicemi ve výsledcích vyhledávání. Analýza klíčových slov potom poslouží jako vodítko pro další optimalizaci.

Cena za zpracování analýzy klíčových slov se bude odvíjet od mé hodinové sazby 1 000 Kč za 1 hodinu práce a bude záviset na cílech zadavatele, účelu a rozsahu webu. Většina webů se tak vejde do rozmezí 7 000 – 14 000 Kč. V ceně je zahrnuta i následná osobní nebo telefonická konzultace.

Zanechte mi zprávu nebo zadejte poptávku

* povinné pole